Showrooms

Brandingul multisenzorial implica o serie de factori cheie, bazat pe cele 5 simturi: vedere, auz, atingere, gust si miros. O experienta perfecta se obtine atunci cand puteti sa va conectati cu cel putin trei dintre simturile clientilor vostri.

Industria de masini este una foarte competititva si majoritatea clientilor cumpara masini cu frecventa aleatorie, de aceea trebuie sa va evidentiati de restul dealerilor.

Știați că mirosul de masina noua este fals? Cercetarile in materie de automobile au demonstrat că preferințele consumatorilor s-au schimbat de-a lungul anilor și acum  prefera mirosul de piele artificiala in detrimentul mirosului de  piele tăbăcită autentic.

Studiile arata:
  • consumatorii evalueaza produsele parfumate ca fiind de o calitate superioara
  • 75% dintre emotii sunt generate de ceea ce mirosim
  • consumatorii sunt mai dornici sa cumpere si sa plateasca mai mult intr-un ambient placut mirositor
  • consumatorii petrec mai mult timp si platesc mai mult intr-un ambient placut mirositor
  • consumatorii isi amintesc de magazinele placut mirositoare mai mult decat de celelalte