Showroom

Când folosiți branding multisensorial trebuie luați în considerare o serie de factori cheie bazaţi pe cele 5 simţuri. Când reușiți să creați o legătură stabilă cu clienţii utilizând cel puţin trei dintre simţuri, puteţi spune că ați oferit experienţa perfectă!

Cum miroase o maşină nouă? Cu toţii ştim mirosul specific pe care nu-l putem recrea după. Cum mai mult de 75% dintre emoţii sunt generate de ceea ce mirosim, clienţii vor avea tendinţa să petreacă mai mult timp şi să plătească mai mult într-un ambient plăcut mirositor.

Fiți atfel, fiți showroom-ul pe care cei aflaţi în căutare de o maşină nouă îl vor alege.

Alegeți ScentAir.

De ce să folosim parfum ambiental în showroom-uri?

Studiile arată următoarele aspecte:

  • consumatorii evaluează produsele parfumate ca fiind de o calitate superioară
  • 75% dintre emoții sunt generate de ceea ce mirosim
  • consumatorii sunt mai dornici să cumpere și să plătească mai mult într-un ambient plăcut mirositor
  • consumatorii își amintesc magazinele plăcut mirositoare

Trimite-ne acum un e-mail pentru oferta ta personalizată.

Acest website folosește cookies pentru a îmbunătăți experiența dvs. de navigare!